Korzyści dla organizacji
Efektywność i motywacja. Dzięki wypracowaniu jasno sformułowanych celów i planu zadań, pracownik wie, PO CO działa i JAK ma osiągnąć swoje zamierzenia. W rezultacie pracuje szybciej, pewniej, bardziej świadomie i opierając się na wewnętrznej motywacji.
Kwalifikacje. Organizacja zwiększa kwalifikacje swoich kluczowych pracowników, zmniejszając przy tym potrzeby szkoleniowe o podobnym zakresie tematycznym. Długoterminowość. Organizacja zyskuje pracowników potrafiących realizować cele długoterminowe oraz stosujących nowe, długotrwałe strategie na zwiększanie osobistej skuteczności.
Usprawnienie pracy zespołowej. Organizacja zyskuje menedżerów świadomych swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju, również w zakresie zarządzania zespołem. Menedżerowie, wykorzystując swój potencjał, bardzo szybko rozwijają się w tych obszarach, które wcześniej omijali jako trudne lub postrzegali jako zagrażające.
Promocja zmiany. Coaching pomaga w promowaniu zmiany w organizacji przez osoby opiniotwórcze na różnych poziomach zarządzania.