Kwart | Empatyzacja (Design Thinking)

Empatyzacja (Design Thinking)


Empatyzacja, czyli analiza zadanej sytuacji z punktu widzenia innej osoby. Narzędzie zaczerpnięte z metodologii Design Thinking

Empatyzacja
Kreatywność Cel stosowania
  • Wejście w buty innej osoby – całościowa analiza zadanej sytuacji z punktu widzena kogoś innego
  • Zrozumienie innych punktów widzenia
Opis stosowania
  • Do zastosowania przy kreowaniu nowych produktów, procesów i rozwiązań
  • Określ temat do analizy
  • Przejdź przez każdy z sześciu etapów określonych w załączniku: co dana osoba czuje, widzi, mówi – i tak dalej
  • Co nowego wniosła ta analiza do Twojej oceny sytuacji?
Dodatkowy formularz: Formularz
Źródło: Beverly Rudkin Ingle, Design thinking dla przedsiębiorców i małych firm
Share :
Powiązane wpisy

Skomentuj wpis